miércoles, 3 de septiembre de 2008

More blocks for my sampler quilt.



More blocks for my sampler quilt, this morning I have been visiting some quilters blogs, there are amazing blogs, I really happy to had began mine, now I just want to sit down to make more stiches all day long, Tomorrow I will post more blocks of my sampler quilt, let me know wich block do you like more, the most voted block I will give post the pattern for free.

Mas cuadros de mi colcha muestrario, esta mañana visite mas blogs de quilters, hay muchos muy buenos e interesantes, estoy contenta de haber empezado el mio, ahora todo lo que quiero hacer es sentarme y ponerme a coser todo el día, Mañana les pondré otros cuadros mas de mi colcha muestrario, dejenme saber cual de todos ellos les gusta mas, para que les ponga el patrón aquí,

Have a lovely day!!
Ale.

No hay comentarios: